dimecres, 23 d’abril del 2008

La meva neboda Rut és fantàstica!!!!!!!!! Mireu el que ha fet......

Bossa!!!
Bossa, moneder, necesser i necesseret!!!

Moneder, necesser i necesseret!!!

Tot el conjunt.....

Bon dia i Bona diada de Sant Jordi!!!!!!!!!!!!

Com ja sabeu tots els dimarts assisteixo, juntament amb la meva neboda Rut, a un curs de “Patchwork” de les 17,30h a les 19h, doncs bé, ella i jo quedem mitja hora abans i fem un cafetó (amb una pasteta) i l’altre dia, és a dir dimarts passat em diu:

Rut:
Tieta ahir vaig estar cosint i m’he fet una tonteria, la vols veure? (tal i com us ho dic, llàstima que no la sentiu...)

Imma:
A veure?????

Rut:
Posa la ma dins de la seva súper bossa (també feta per ella, molt i molt maca....)

Jo em vaig quedar bocabadada quan vaig veure aquella preciositat

Imma:
Què macoooooooooooooo, és preciós t’ha quedat molt maco

Des de que faig Patchwork, sempre porto la càmera a la bossa, perquè cada dimarts em quedo bocabadada veient les cosetes que porta de la Montserrat (mestre) i totes les companyes.

I en aquell instant dic:

Rut posa-ho bé que faig fotos i les penjo en el meu blog!!!!

I aquí les teniu, doncs aquestes tonteries (com diu la Rut) les ha de veure tothom, je, je, je

Gràcies per seguir-me!!!!!!