divendres, 1 de febrer del 2008

Intensiu de Patchwork a Sant Vicenç gener'08








Bon dia,

El darrer diumenge, 17 de gener, vaig tenir el plaer de compartir un altre dia intensiu de patchwork amb les meves estimades nebodes i m'ho vaig pasar realment be! A part de treballar com unes campiones...

Tot va ajudar molt ja que feia un dia immilorable, preciós, feiem una de les coses que més ens apasiona i a més estavem molt ben acompanyades, és a dir el meu germà Ricard (fent de fuster) la meva cunyada Neus i el meu cunyat Isidre (acompanyant-nos amb la guitarra), la meva germana Montse (que ens feia de pinxe de costura, plantxa, embasta...), el meu marit Joaquim (netejant la seva súper moto) i el meu cosí Xavier (marit de la Núria i pare de la Jana).

A continuació us mostro quatre fotos del resum del dia, són molt xules.... Estan posades del final del dia a l'inici, és a dir la primera foto és el resultat de tot el dia (mostra de treballs realitzats) i l'última foto és el pastíset que ens varem menjar per agafar energia.....

Desitjo que us agradin les fotos i fins la propera....

A reveure!!!