divendres, 29 de febrer del 2008

Mini Intensiu de Patch!!!! a Sant Fost (diumenge 17/02/08)


Aquí hi som tots gaudint del súper esmorzar!!!!
El meu cunyat i la seva mami!!! Son encantadors


Jo i el meu camí de taula
La Núria i jo acoltxant......


La meva germana treballant per l'escola
La Rut cosint
La súper taula plena d'estric de Patch



Totes per feina
La Rut va fer de planxadora de totes, és un solet!
Bon dia! Ja torno a ser aquí ... Sóc la "Mixpach", i us vull tornar a explicar la súper bona sensació que vaig tornar tenir el darrer diumenge fent, junt amb les meves nebodes i una amiga d’elles, un altre matinal de Patchwork a Sant Fost.
Gràcies a l’amabilitat i paciència del meu cunyat i la meva germana!!!! Aquest cop els varem fer matinar una mica, ja que a 3/4 de 10 ja erem allà amb el fil i l’agulla a punt. Com sempre ens varen preparar un bon esmorzar mentre nosaltres anàvem preparant tota la indumentària i un cop esmorzats... a l'ataqueeeeee. La meva neboda Núria continua amb l’aixovar per la Jana, que per cert li està quedant preciós... la meva neboda Rut esta entrenant-se amb una tècnica nova molt i molt bonica, tot es fa amb cintes de roba, l’amiga de la meva neboda Rut, la Montserrat, feia un coixí amb la tècnica d’aplicació per tant aplicant un clarinet i jo acabant el camí de taula per la meva estimada germana petita, Ruth...
Sabeu què???? Ja l'he acabat!!!!! Aquell mateix dia el vespre a casa el vaig acabar i el dilluns se’l vaig portar.
Val a dir que li queda preciós, i no perquè l’hagi fet jo no!!!!! Yupi!!!!!! Tot seguit veureu un resum amb fotografies des de l'inici fins el final del matí, espero que us agradin!!!

1 comentari:

Reina ha dit...

Ja podem tornar a repetir-ho, mateix format, mateixa hora, lloc? on sigui!!!

Petunets