dijous, 14 de febrer del 2008

Mini Intensiu de Patch!!!! a Sant Fost (diumenge 10/02/08)






Bon dia, estava realment ansiosa de tornar a escriure......
Sabeu???? El darrer diumenge varem fer un mini intensiu de "Patch", però aquest cop a Sant Fost de Cap Centelles!!!! El meu cunyat Isidre i la meva germana Montse tenen una caseta allà, d’un bon principi havíem d’anar-hi jo la meva neboda Rut -filla d’aquesta germana, però tots el divendres a la tarda les 5 germanes "Equipo A" -De vegades també comparteix amb nosaltres aquesta vetllada la meva neboda Núria -amb la seva filla Jana-, la meva tieta Glòria, i d'altres nebots i germans que saben que estem allà una estoneta els divendres-, prenem un cafetó a Can Bori (una cafeteria del barri) i a l'hora de comentar-ho, la meva germana Lurdes va dir perquè no hi anem???? -aquest cap de setmana també estava a casa meva el meu germà Natcho amb la seva filla Lua, per tant va haver-hi quòrum i varem decidir que hi anàvem.....
Érem 14 persones i va anar molt i molt bé, la meva germana Montse quan varem arribar tenia el menjador preparat, amb una taula annexa amb l’esmorzar (tant dolç com salat) i un cop esmorzades..... va començar el "mini intensiu de patch". A l'inici del missatge us mostro els resultats..... El cobrellit!!!!! No el vaig acabar tot, no vaig poder, però quan vaig arribar a casa i un cop feta tota la feina que havia de fer.... vaig acabar de cosir el botons del súper, magnífic, meravellós i fantàstic
"Cobrellit per dormir unes dolces i calentones migdiades"....
Us agrada????? Espero que sí.....
Fins la propera........

3 comentaris:

Reina ha dit...

Que xulo!!!

m'encanta el color que has triat per la part del darrere!!

Hauré de venir a catarla i fer una migidadeta ben calentona!!!

mireia ha dit...

Imma,
M'agrada moooolt!!!!!!!!!!!!! Tinc moltes ganes de fer una cosa similar per als sofas de casa... em donaras un cop de ma????

Imma ha dit...

Mireia,

Això està fet!!
Tinc el patró, mides i material que cal comprar, jo també n'haig de fer un parell un per la Cristina i en Xavier i un altre pels meus amics de Huelva que estrenen casa i els hi quedarà molt maco en el seu nou sofà... Així que quan organitzem un matinal de Patch t'aviso i ho fem!

Què xuli!!!!

Petonets de Patch un per tu, un pel Guillem i dos per l'Oriol.