divendres, 14 de març del 2008

Benvingut Marc!!!!!!









Sóc feliç i vull que ho sàpiga tothom................

Aquesta setmana ha estat molt especial, doncs diumenge va arribar a la família un nou membre de la "Família Joseph"....

Es diu Marc, és de Senegal, té 9 mesos, hi és un bombonet!!!!!

Volia aprofitar el meu blog per fer-ho saber a tothom i felicitar el meu germà Joan, a la meva cunyada Marta i el meus nebots i germans d'en Marc Issac i Sarah.

MOLTES FELICITATS!!!!! i MOLTES GRÀCIES!!!!

Sí Gràcies per brindar-nos l'oportunitat de viure i compartir, un cop més, aquesta nova etapa de la vostra vida amb vosaltres.

Aquí el teniu, us el presento??????

Us estimo i us ho dic ben alt i fort.

Imma

6 comentaris:

gardenia ha dit...

Perdona l'atraviment de ficarme al teu blog.
Soc una avia de 66 anys que estic intentant apendre algunes coses en el casal de Manresa,hem fet un curset i en el blog coincideixo amb aficions tevas (excepte cantar)
Admiro el teu entusiasme en el que fas i l'alegria per l'arribada dels menuts, FELICITATS. També ens dona molta satisfacciò els nostres nets, tenim un Marc de 12 anys i Oriol de 7.
Et deixo la meva direcciò i t'invito a entrar en el meu modest blog es- granspersones.blogspot.com
el meu nom es Remei.alies gardenia

Imma ha dit...

Hola Gardènia,

Sóc l'Imma "MixPatch" i estic encantada de que hagis visitat el meu blog jo també sóc nova en aquesat tema i em fa molta il.lusió rebre comentaris de tothom.

Sí! et vull dir què la meva família és el meu gran tresor des del meu marit i fills fins els meus nebots, ja deus haver llegit el meu perfil, som una família molt nombrosa 9germans, 9cunyats i 24nebots, els meus pares són al cel donant-nos alè per viure amb el testimoni i exemple que ens va donar al llarg de la seva vida, tots estem molt units i ens estimem molt, dilluns de Pasqua ens trobem tots a casa d'un germà per fer el lliurament de Mones ja que tots som padrins de tots....

Moltes felicitats pel teus nets.... i endavant am el blog!!!! Petons i fins aviat.

àngels patch ha dit...

hola imma:
felicitats i enhorabona per l'arribada d'aquesta preciositat de nen a la vostra familia.
He vingut al teu blog des de fil de vint, aixo del patchwork enganxa.

anire mirant el teu blog, el moneder de la Ruth es molt bonic

àngels

Imma ha dit...

Bon dia Àngels,

Oi que és un Bombonet??? Ara ja som un més a la família... Yupi!!!!
Demà ens trobem tots ja que tots som padrins d'algun nebot i el veure tinc moltes ganes....

Em fa molta il.lusió que visitis el meu blog sócx nova amb aquest tema i quan veig un comentari salto d'alegria... T'he afegit en els contactes del meu blog... M'encanta!!!

Petonets de Patch.....

gardenia ha dit...

Bon dia "MixPatch" :
Avui dia de Pasqua llegeixo el teu comentari, no sé com dirte il.lusió que em fa,!Moltiiiisima!
T'esplicaré un secret, el meu home em diu "la famílias" per qué soc feliç quant els veig a ells feliços,no es tan nombrosa com la teva ja ho veus peró tinc "nets" i aixó es una alegria que espero que en el seu moment puguis tenir.
Amb l'Oriol que té 7 anys, vem fer la "mona" i el dilluns si Deu vol, la menjarem tots plegats, pensaré amb tú ja que com dius tambe estareu reunits que tingueu molt bon dia.
Una abraçada

Anna Orduña ha dit...

MOLTES FELICITATS per aquest nou membre, quina alegria!!!
m'he posat a plorar hi tot.
quins records i quina emoció. Els meus nens són de rússia, i al veure les teves fotos de l'aeroport... transmet la meva FELICITACIÓ als seus pares.
petons,
anna