dilluns, 3 de març del 2008

El camí de taula i el Moneder!!!!!



Hola,

Us presento el "MONEDER" que s'ha fet la meva neboda "Ruti Piruli", us puc assegurar que l’ha fet en un pim pam pum, primer em va trametre un email dient que tenia intenció de fer-lo, el següent email em va mostrar les teles i els patrons, però el següent email (el dia següent) em va dir..... Tieta ja l’he fet.

Li ha quedat preciós!!!! a mi m’agrada molt, molt i molt... De fet em pensava que era per miiiiiiiiiiiii, però noooooooooooooo se l'ha quedat ella..........

Aquí el teniu












També us mostro el camí de taula per la meva germana... "petita" Ruth.

No se si s’aprecia a les fotografies, però realment ha quedat molt bonic i a més en el seu menjador posat a la taula llueix moltíssim.

Ja em direu que us sembla?????


Fins la propera, no patiu ja us aniré explicant....

2 comentaris:

Fil de vint ha dit...

M´agrada molt aquest moneder, em podrias passar el patrò.

mireia ha dit...

Neeeeenaaaaaaaaaaaaa!!!!! Quin regal que s'ha emportat la Rut!!!!!!!!!!!!!!! M'encanta, m'encanta, m'encanta (i això que el log cabin no m'entusiasma...). M'has deixat de pasta de moniato! Enhorabona!!!