divendres, 14 de març del 2008

I la nostra CLARA ????


Be aquí la teniu....

Ara podrem lluir de neboda arreu!!!!!!!

Bon dia a tots,
De la mateixa manera que us he dit que era feliç perquè tenim un nebot nou a la família "MARC", us vull dir també que tenim una neboda que es diu "CLARA" que va ser protagonista en el darrer partit de la Champions Barça/Celtic....
La seva mare, l'Arnau i jo varem anar a l'hora de l'inici del partit al Bar de sota casa seva per veure-la un momentet (entre nosaltres, un momentet....) en aquell instant vaig pensar, com ho podem fer perquè aquest instant quedi plasmat en una foto pel power point del 18anys de la CLARA?. Doncs vaig fer una foto a la tele....
Sí , sí a la tele just el moment que surt ella de la maneta d'un jugador del Cèltic, preciosa, encantadora, embadalida, entusiasmada, etc.....
Petons.....

1 comentari:

Reina ha dit...

Apa,

que guapa la meva fillola!!!

Ostres jo no en sabia res!!! Si ho hagués sabut hauria estat plantada al sofa veient-la!!

Petonets